Native Union

dinsdag 2 mei 2017



De marmer-trend lijkt nog lang niet uitgewerkt en almaar meer merken zien er commerciële nerven in. Een opgemerkte speler in het lifestylemarmer is Native Union, het in Hong Kong gevestigde label van Igor Duc en John Brunner. Ze pakken uit met een nieuwe resem producten die eens te meer inhaken op de iPhone en Apple Watch. Hun laadstationnetjes voor de iProducten strekken tot de aanbeveling. Wanneer hightech en natuurlijke materialen elkaar kruisen, ontstaat er vaak iets bijzonders. Bij Native Union heet dat 'Luxury Tech'. Enige kanttekening: de merknaam van Native Union had niet in het marmer hoeven te staan. Het is hen vast ingeven uit commerciële overwegingen, want niet voor niets voorzien ze een 'corporate gift' gamma. Maar beste Duc & Brunner, waarom je product niet sublimeren tot de essentie? Zonder je merknaam. Voorzie het als een optie... de consument zal er heus wel enkele dollars extra voor willen betalen. In design geldt de belangrijkste les: Less is more. Met minder maakkost én toch meer verdienen, toont je businessmodel als de gretigste leerling van de klas. 




0 reacties:

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger