TYPOGRAPHIC FRIDAY: TITI + THE GERMAN KID

vrijdag 16 november 2012


De meest typograve fashion designer in town is zonder twijfel Titi + The German Kid. Hardest working creative in Hasselt ook. Groot is mijn bewondering dan ook voor haar moed en volharding. Mevrouw Kristien Follon, niet alleen hoedje af voor je niet van typografie verstoken nieuwe collectie, maar vooral ook de manier waarop je het wereldkundig maakt. Een 16-minuten durende kortfilm is gedurfd, te meer omdat het resultaat zo krachtig is. Werd de underground van Hasselt ooit mooier in- en aangekleed? Dag aborteert de nacht. Vol van zonde. Vol van Titi + The German Kid.

2 reacties:

Hannelore zei

Ik kom zelf uit een stadje vlakbij hasselt, en dit doet mij hasselt toch op een andere manier bekijken. Misschien moet ik hasselt toch nog maar eens een kans geven?

STOF zei

Hannelore, ik woon in een stadje vlakbij Hasselt, én mij waren veel van deze plekken ook onbekend. Geef het zeker een kans ja. ;-)

SOELAAS All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger